تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 نوامبر 2025 - 22:38
کد خبر : 4110

نقش سلبریتی‌ها در بازار کتاب

نقش سلبریتی‌ها در بازار کتاب

[ad_1] نشست «بررسی نقش سلبریتی‌ها در بازار کتاب» برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، این نشست که به بررسی تأثیرگذاری چهره‌های شناخته‌شده بر اقتصاد و فضای فرهنگی بازار کتاب می‌پردازد با عنوان «خوانش یا نمایش» توسط معاونت پژوهشی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری انجمن علمی مطالعات ارتباطی و شهر کتاب مرکزی، روز دوشنبه، ۲۶

[ad_1]

نشست «بررسی نقش سلبریتی‌ها در بازار کتاب» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این نشست که به بررسی تأثیرگذاری چهره‌های شناخته‌شده بر اقتصاد و فضای فرهنگی بازار کتاب می‌پردازد با عنوان «خوانش یا نمایش» توسط معاونت پژوهشی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری انجمن علمی مطالعات ارتباطی و شهر کتاب مرکزی، روز دوشنبه، ۲۶ آبان‌، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در کتابخانه دانشکده علوم ارتباطات برگزار می‌شود.

 پدرام الوندی، علی‌اصغر سیدآبادی و مرتضی کاردر، از فعالان حوزه رسانه و کتاب، سخنرانان  این نشست هستند.

همچنین دبیری نشست را بهارک محمودی و لیدا کاووسی بر عهده دارند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.